Produktiv dag!

Idag har jag faktiskt fått hyfsat mycket gjort trots att jag inte kom upp förrän tiotiden.
- Parat fyra kaniner, iallafall två fick till lyckade parningar vad jag såg, men de satt ihop i några timmar
- Bakat dubbelsats kladdkaka. Blev dock lite för kladdig så jag ställde i den i kylen, hoppas den stelnar lite mera
- Bakat formbröd med svarta oliver och valnötter, väldigt gott!
- Gått långpromenad med Winnie
- Sålt lite piercingsmycken
- Haft besök av Sara m föräldrar som kom hit med lite grejer, har köpt en skitsnygg, stor lampa av henne som numera pryder mitt stökiga vardagsrum

Jag matade kaninerna redan vid sextiden, brukar alltid göra det typ jämt innan jag lägger mig, men idag kände jag mig duktig och gjorde det tidigare, så skönt! Så jag kan krypa i säng redan nu, otroligt. Imorrn ska jag försöka komma upp jättetidigt och städa och göra lite matlådor innan jobbet.
Ja just ja, måste betala min räkning till facket nu innan jag glömmer bort det...
Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback