2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Både bra och dåligt. 2011 ska bli bättre och lyckligare!
Bättre än förra året? – Både och. 
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – "Det stora sveket", husköp, körkort, bilköp, kärlek
Har du flyttat under år 2010? – 2 ggr, haha. Men nu ska de väl vara färdigflyttat på ett tag!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Nja, några Cash låtar maybe
I så fall vilken? – Orange Blossom Blues - J.Cash, While her Lips are still Red - Nightwish
Har du kysst en främling? – Några stycken!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Upp och ner. 
Har du varit kär? -Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja, till familjen iallafall
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja, vänner :P
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Ne


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej
Har någon i din släkt avlidit? – Inte vad jag vet
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej
Varit i slagsmål? – Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Nej, jag är inte så ångerfull av mig. 
I så fall vad? – Pass
Har du skämt ut dig? – Säkerligen. 
Har du ljugit för en vän? – Nej, inget allvarligt iallafall, inget jag kommer på
Har du varit ute en hel natt? – Nja
Har du blivit tagen av polisen? – Japp, körde som ett fyllo i Borlänge på väg hem från Järbo! VAr dock bara jävligt trött efter att ha gått upp 4.30...
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.



SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Nada
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Pass
Hatar du någon på din skola? - Pass
Har du gjort något framsteg? – Jodå. Ju mer man utvecklas desto mer framsteg gör man väl?
Haft alla rätt på ett prov? – Nope, men de räckte till godkänt på körkortsteorin!

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jo då
Har du förlorat en vän? – Verkligen, åtminstonde en (vill skriva en massa fula ord men behärskar mig)
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Inte vad jag kommer på. 
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Inte vad jag kommer på
Har du haft en relation med en vän? – Vänrelationer såklart!

 

 

En av de stora händelserna 2010, första tatueringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback