Dag 2

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Min  första kärlek träffade jag hos min dagmamma. Han hette Robert. Vet inte riktigt i vilken ålder, började hos dagmamman när jag var 2 år, kommer inte ihåg om han gick där då eller inte. I alla fall, vi gick hos dagmamman tillsammans och blev kära som småbarn blir. Vi gifte oss i en potatislåda en vacker sommardag när vi var fem år, med en av dagmammans barn som präst :) Tiden gick, vi började lekis, och bröt då nyckelbenet, då fick han och jag sitta i en "hage" med bänkar och leka med de stora barnens spel, bara han och jag. Han ville inte leka med någon av pojkarna, utan mig :P
Har ett jättefint kort från runt juletid någongång, när vi står bredvid julgranen och pussas ;) 

Åren gick och vi började skolan. När vi gick i fjärde klass så bodde han i grannhuset en period. Vi hade då inte umgåtts så mycket på några år, men då när vi bodde ute i urskogen båda två så blev vi nästan tvungna att umgås igen. Vi började prata gamla minnen, och kom på att vi inte skilt oss ännu, så det gjorde vi.

Så jag har alltså varit gift, äktenskapet varande från 5 års ålder till 11 års ålder :P 

Nu har vi dock ingen kontakt, men det är en bra pöjk! Vi gick dock i samma skola ända upp tills vi slutade högstadiet. 


Jag i treårsåldern, var nog ungefär vi den åldern jag och min första kärlek började umgås :)


Ja, detta var då min första kärlek. Dock barndomskärlek, min första riktiga kärlek passar jag på att skriva om, för då blir nog vissa personer inte så glada. Det är en annan historia helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback