Friday

Idag har jag lite planerat iallafall! Ska ut nu strax och städa bilen lite, har hö precis överallt! Får kanske två tioåriga tjejer med mig till kaninutställningen imorgon, och dom kanske inte vill sitta i hö :P Är hö som sagt överallt nu förutom på förarsätet, haha.
Sedan ska jag hämta min lilla kaninhjälpreda Alfred. Var och hälsade på honom, Madde och Milton igår och frågade om han skulle hjälpa till att städa kaninburar, han kunde få vara kanin och hundvakt och kasta leksaker åt Winnie, och de ville han :P
Sedan måste jag klippa klor och fixa transportburar inför imorgon också.
Sedan borde jag städa här hemma. Jaja. Finns saker att göra!

Me and my love på julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback