Galen!

När jag skulle spara mitt kök så försvann hela skiten, GAH! Jaja, nu vet jag ungefär vad jag ska ha och ungefär vad de skulle kosta, härligt härligt :) Jag kommer ha såå mycket skåp och gömmor, så jävla underbart!
I vår/sommar någon gång blir det av, ska spara ihop lite pengar först, så jag slipper låna upp så mycket. Sedan får vi se hur mycket det blir i semesterersättning i maj, woho!

Nu ska jag först till Konsum och köpa lite frukt, sedan ska jag dra mig mot sjukgymnasten och göra ett litet träningspass innan jag drar till jobbet. Skulle ha vart ledig idag men en på jobbet är sjuk, så det blir 5 arbetsdagar denna vecka också. Ledig ons, tors, de får bli min helg det :) 

En till bild på min lilla blomma, har dock ingen namn till henne än, hon heter fortfarande Lina :) Får kalla henne Junior i värsta fall :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback