Happy

Att man kan bli så glad för några fina ord. Tack Stig för de fina orden, och tack för att du tog hand om min hund när jag inte kunde, tack för att han fick det allra bästa hemmet han någonsin kunde få!
För er som inte vet, så köpte jag Tyson när jag gick på Lillerud, då var han fem månader gammal. Sedan när jag flyttade upp till Dalarna igen så fick jag inte tag i någon djurtillåten lägenhet, utan han fick bo kvar hemma ho mina föräldrar. Men min mamma är sjuk, så hon orkade inte med en valp på ett drygt halvår och en unghund på 1½ år. Sedan dök Stig upp som var en kompis till min pappa och han och Tyson föll för varandra direkt. Han bodde hos honom på foder ett år innan han köpte honom, och där fick han som sagt det bästa hemmet han någonsin hade kunnat få! De trivs såå bra tillsammans.
Även om det tar emot att säga det, men jag och Tyson klickade inte riktigt, inte som jag och Winnie gör. Han både var och är en helt underbar hund, men vi fick aldrig det där "perfekta" bandet. 
Winnie och jag klickade direkt hon flyttade in. 

Så jag är så underbart glad att Tyson fick det hemmet han fick, helt underbart! <3

Kommentarer
veronica säger:

vad är tyson för ras?

han ser så vacker ut, påminner lite om en aussie eller border.

2011-02-13 | 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback