Iphone!

Tjoho! Tappade ju min telefon i toaletten igår, den ligger på tork men jag är tveksam på att den kommer att fungera som den ska till 100% igen. Den "ramlade" isär när den ramlade ned där i så det kom ju verkligen vatten överallt...
Så nu har jag beställt en Iphone! Tyckte jag behövde pigga upp mig själv lite eftersom jag vart så nere på senare tid, och jag har ALDRIG ägt en ny och lite modernare telefon, så nu var det dags tyckte jag.
Så någon gång i veckan kommer förhoppningsvis min nya telefon, då de skulle ta 2-5 arbetsdagar. En Iphone 3GS, woho!

Idag har jag mått skit hela dan. Jag har känt mig febrig, och ont i huvudet. Ont ont i den där jävla armen jag vred fel igår. Usch. Kunde inte ens skära kött förut när vi skulle äta innan P åkte, så han fick skära åt mig. Hur patetiskt känns inte det? Tvungen att få uppskuren kött som en liten unge. Jag är så jävla less på att vara sjuk varje jävla dag, varför kan man inte bara slippa? Sååå hemskt less. Orkar ju inte bära in ved med bara en arm heller så nu var jag tvungen att ha på svindyra elvärmen om jag inte ska frysa ihjäl. P erbjöd sig att hämta in lite ved, men han skulle inte hinna så mycket eftersom han var tvungen att åka, och om de bara skulle räcka en halv dag så kändes de onödigt att han ska stressa och slita ut sig när han skulle köra bil i 4h. 

Nej, less på att alltid vara sjuk som sagt. Men mamma tyckte synd om mig så hon kommer hit imorgon och hjälper mig med lite smått och gott, min älskade mamma! Måste göra en riktig storstädning i huset innan lilla Luna flyttar in, de där småbusarna brukar kunna leka med det mesta och hitta det mesta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback