Kökstok!

Igår kväll började äntligen Ikea Home planner att funka! så både till sent  inatt och nu på morgonen så har jag suttit och planerat kök, det blir suuuupersnyggt! Och inte så jävla mycket dyrare än vad jag tänk från början. Har dock valt till IKEAs vitvaror, vilket jag inte vet om jag ska ha. Kyl och frys ska jag nog köpa någon annanstans iallafall, har sett billigare än Ikeas, ochd et kostar nog mycket när jag ska ha båda fristående, har alltid drömt om att ha både stort kylskåp och stor frys! Just nu ligger det på 32,6, men då är ALLT nytt. Ugn, micro (inbyggda), fläkt, alla skåp osv osv.
Dock blir de väl 10 till för kyl å frys, och sen kanske 5 för nytt golv, taktapeter, färg osv. Sedan ska vi riva bort en vägg där jag har ett förråd i köket, och riva bort städskrubben, skafferiet osv.

Bjuder på ett smakprov, nu är dock överskåpen flyttade uppåt jag vill ha dem upp till taket så slipper man at det samlar damm ovanpå skåpen.


Har även fått en ny bild på min lilla tjej :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback