NEEEEEEJ!!

Hittade nyss min finaste, gosigaste, snyggaste, UNDERBARASTE kanin död ute =(
Vet inte vad som hänt, han har bara haft problem med ett öga som runnit ibland, men det är ju inget de dör av, och på senare tid har det sett fint ut. Han har ätit som han ska, druckit, bajsat osv, så  jag har ingen aning om vad som hänt :( 
Han var bara snart fyra också, och det är ju ingen ålder för en kanin... Oskar, min nallebjörn, han var en av de mest underbaraste av mina kaniner, han var alltid den jag visade upp när folk kom hit och kollade. Min älskade Oskar.
Jag har iallafall en son till honom, Unok. Sedan parade jag ju Oskar och Tara nu i början av januari, så vi får HOPPAS de tog sig, jag såg dock ingen lyckad parning, men de satt ihop några timmar när jag inte var ute. Hoppas hoppas hoppas.... Nej, usch, den här dagen slutade verkligen inte bra :( 

Jag som var på så bra humör när jag kom hem från jobbet...

RIP mina underbara, fina nallebjörn med som gosigaste kinderna, OSKAR



Kommentarer
sara säger:

neeeej inte oskar! :c

2011-01-20 | 01:18:28
Bloggadress: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Maria säger:

Åh så sorligt beklagar verkligen :( Det gör så ont när de små pälsmössorna försvinner och buren blir tom liksom hjärtat. Kram

2011-01-20 | 07:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback