Vänner <3

Har mått skitdåligt idag också och inte gjort ett skit, men Linn skulle komma hit och göra mig sällskap på eftermiddan. Skrev en stund innan hon skulle komma att jag inte mådde så bra och säkert inte var något roligt sällskap. Sen kom hon hit vid tretiden, och de första hon gjorde var att kuta ut och hämta ved åt mig, så jag gick och stökade vid kaninerna lite och hon bar in ved, underbart!
Sedan har vi tagit de lugnt, sen började jag laga mat och eftersom hon inte fick hjälpa till med maten (jag är bäst) så började hon häva ut min julgran istället. Eller ja, först plocka av den, sen skaka av alla barr (inte så svårt eftersom den var snustorr), sen ut med julgranen och slängde in den till tantkaninerna, sen har hon sopat upp barr och sedan dammsugit, och nu fortsätter hon att dammsuga typ hela nedervåningen. Allt på egen hand utan att jag bett om det eller ens gett en vink om det. HELT JÄVLA UNDERBAR! Sådana vänner är guld värda :)
Nu väntar jag på att maten ska bli klar (kassler i ugn medpaprika, feferoni och massa ost, ris och sötsur sås till) och lyssnar till ljudet av dammsugarn när någon annan dammsuger. Lovely!
Love U Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback