Världens bästa!

Åh, jag är så glad att jag har så bra människor omkring mig! Fick låna lite pengar av lillebror då jag missat en inbetalning till fackförbundet + hade nästan tomt på bensin i tanken, och jag är i stort sett utfattig så här veckan innan lön. Sen ja, jag kan väl erkänna att jag inte har hushållit med pengar så bra som jag borde denna månad. Menmen, shit happens! Världens finaste lillebror!

Sedan ringde jag till min höbonde nu, jag dragit mig för att ringa till honom, då jag fick en HEL rundbal gratis av honom i höstas, utan att betala en krona. Sedan hann jag ju inte ens använda halva innan den blev dålig, trots att jag slösade friskt på höet. Men jag ringde honom nu iallafall, och då sa han att han kände någon som hade småbalar som var två år gamla. Det är inget fel på två år gammalt hö, men vitaminhalten brukar sjunka drastiskt. Men då jag har bra foder och så får mina kaniner frukt och grönsaker varje dag, då spelar det inte så jättestor roll. Så han skulle ringa och höra om han kunde få det gamla höet. UNDERBART!

För att inte tala om Linn som var här och hjälpte mig häromdan och fick mig att bli på bra humör igen.
Jag har världens bästa familj och vänner! Så glad!

Nu ska jag ta mig an något tråkigare, ska städa lite i frysen så att jag får plats med Oskar där, med typ 10 plastpåsar runtom såklart. Finns ju inget annat alternativ nu på vintern tyvärr, lite svårt att gräva i backen. Så där får han ligga tills det går att gräva i backen, då ska hann få vila vid sommarstugan i Äppelbo.

Kommentarer
- säger:

Va menar du med de? ;O

2011-01-21 | 12:33:54
Bloggadress: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback