Det går bra nu!

Fan! Tror att jag kommit in i något bra rus! Kaninerna får massa ungar helt plötsligt efter en riktig pisstart på kaninåret, och ungarna ser fina ut! En viltblå hane i Ussis kull kikade ut ur boet idag, och hade redan lagt ena örat! De blir tre veckor på fredag :) Och Elsas ungar har också börjat springa ur boet, dundersöta!

Och sen har jag fått ett till jobb! Knappt utan att söka och har inte ens träffat chefen :P Bara pratat i telefon... Så på fredag börjar jag, sen jobbar jag tis-ons nästa vecka. Får jobba veckan efter också, men då har jag och Peter semester och vet inte riktigt vad vi ska hitta på...
Vi skulle ju ha åkt på våran roadtrip runt om i Sverige, Danmark + Norge, men har insett att pengarna inte räcker till riktigt, då både jag och Peter fick mindre lön än vad vi trott, och mer räkningar... Så det blir nog några små utflykter istället :) Skulle ju ha gjort DA-piercingar också, men jag vill ju ha flera stycken, och dekostar 800/st på studion som jag vill göra, så där rinner det ju iväg lite pengar :P 

Menmen, jag får min egna minisemester nästa vecka, åker till Alingsås på torsdag! Får med mig en tjej som heter Matilda, skönt att slippa åka själv i bilen! Åker tors och är hemma sön kväll :) Sen semester!

Fick en liten skitunge i söndags också, var två ungar i kullen men den ena hamnade utanför och dog direkt. Så det är en liten rackare kvar som lever än :) Och Tara fick 6 (!) ungar i torsdags, galet! 

Midsommar var trevligt också, jag jobbade kvällen på fredag, och brorsan kom hit från Norge :) Så han och Peter roade sig och var lite lagom i gasen när jag kom hem :P 
Åh vad jag längtar tills Peter börjar nya jobbet i Vansbro! Så tråkigt när han åker till skitnorge :( Vill ha min man här hela tiden! 

Nej, nu ska jag skriva lite stamtavlor innan jag ska sova, Två skitungar (Lexi och Axel) flyttar till sina nya hem i slutet på veckan. Gonatt!
Fina Winnie vid sommarstugan i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback