Min barndomskärlek

De är inte alla som får chansen att sluta ihop med sin barndomskärlek, jag tycker det är hlt underbart! Hade Linn på "sleepover" inatt, och vi kollade på gamla VHS-band som jag spelat in. Det var bland annat från min kusins student, Peter och hon tog studenten samtidigt så vi är fram och gratulerar honom också, och jag filmar på honom en lååång stund innan han ser att vi är där ^^

Sedan var det filmat från en "stugfest" som storebror hade haft i vår ena lillstuga, och fy fan vilka jobbiga småsyskon han hade! Haha, jag och lillebrorsan hängde där nere till halv två på natten xD Storebror var 17, jag och Per 13 och 11. Iallafall, då "råkade" jag också filma honom lite mer än resten, hehe. Snyggpeter! 

Det var roligt att se iallafall, Peter måste få se när han kommer hem på torsdag! Har ett vhs-band kvar med gammal stöllfilm, så de sla jag se ikväll :) Nu ska jag försöka få lite nyttigt gjort idag.. Hejja!

Hittade ingen bild på Peter när jag var barnsligt kär i honom, men tog kort på världens sötaste pöjk i ett fotoalbum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback