Ovanligt va?

Med kass uppdatering! Men men, slänger in lite bilder från idag


Buren från Mora - klaar! Har målat hela skiten och gjort nya dörrar, dock blev de att sitta lite snett men jag orkar inte bry mig, kaninerna trivs! De två längst upp är på dag 30 idag och borde klämma ur sig ungar närsomhelst, Ussi och Elsa :) Sedan Tara nere till vänster som får ungar om cirkus en vecka, och nere till höger är det Brynis med hennes ungar :) 


Sörbys Felix, hane som stannar, superfina öron! Dock lite vita strån (typ 3-4 st) på huvudet, så jag har kvar honom och ser vad det blir av honom, de andra två i kullen säljer jag till kel. 

Anna fick ungar i fredags, levande! Mitt hot om nackning hjälpte nog :P 2 svarta och en viltgrå, hon tar hand om dem superbra! Runda som bollar, här syns en viltgrå tjockis, den viltgrå färgen har precis börjat komma fram (först ser man bara de svarta topparna, så de första dagarna ser de ut att vara svarta med viltzooner bara)

Och imorgon är det the d-day, älskling kommer hem! Hela fem dagar är han ledig nu, wonderful!

Uppdaterar med något vettigt när jag orkar, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback