Sovdags!

Vad har jag gjort under veckan? Inte så mycket mer än att jobba... Igår så målade jag ett varv på golvet i kanninburen innan jobbet, och idag gjorde jag väggarnam taken och listerna innan jobbet. Imorrn ska jag till Mora och hämta en kaninbur med 4 fack som jag fått av Sara, plus att jag ska hämta Sara :P
Bäste Henke köpte grå färg åt mig i Blg idag, så den var jag och hämtade efter jobbet. Wunderful! Kändes lite ovärt att åka extra till borlänge för en färgburk... Så nu kan jag måla utsidan också! Sedan ska jag slänga lite färg på buren jag får av Sara, plus byta gallret. Så strax sex nya fack i Sörbys kaningård!
Ska försöka att få tag i sådana där "plattor" som man har typ i trädgården, och ha som golv i kaningården, tror det kan bli bra. Lättsopat!

Fixade nyss en ny piercing, blev helnöjd! Och i sommar blir det DAs också, längtar! Vet dock inte var jag ska ha dem än... Och imorrn kommer min SAMBO hem! Ännu mer underbart!

I love my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback