Dålig update

Som vanligt. MEN, nu har jag något roligt att berätta. Dag 30 för mina parade honor imorgon, och det ser lurt ut! Tara har börjat boa lite smått, Anna har börjat boa för fullt, Brynis är smällfet. Om jag minns rätt fick hon på dag 31 sist, så hon borde få på torsdag. Barbie tvivlar jag på, tror hon är för gammal och steril. Så hon får nog flytta in i tantboxen igen.
Men Anna verkade ha bråttom, så förhoppningsvis föder hon inatt så jag har fler småskruttar att upptäcka imorgon bitti! Tara verkade lugn nu, likaså Brynis, och såklart Barbie, så vi får se hur det ser ut ute i kaninstallet imorgon!
Spännande, nu ska jag sova så att det blir imorgon någon gång! 



Anna i full fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback