Det blåååser!

Tänkte ge mig ut på en skön promenad med Winnie i solskenet, men det blåser som fan ute så det kändes inte så lockande när vi väl kom ut... Bar fram 6 ikea-kassar med ved till trappen istället, så nu klarar vi oss väl några dagar :) Skönt nu när det är varmare och man inte behöver elda lika hårt! 

Istället ska jag nu ta och göra lite go soppa och sen så tror jag jag ska fixa en kladdkaka också, fick ett litet sug efter kladdkaka :D 

Sedan ska jag städa och plocka här hemma också, får hem två små trollungar på sleepover idag då deras föräldrar ska ut och roa sig :) Spännande, jag har haft hand om ungar/suttit barnvakt 2 gånger i hela mitt liv förut, och aldrig över natten, det kan bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback