Ommöblering!

Idag har jag lekt superwoman! Har möblerat om i vardagsrummet, fyfan! Flyttat farmors stora byrå och klädskåp (som jag sagt innan, antika, robusta möbler helt i solitt trä, väger jääääävligt mycket!) och lyft upp tvn på byrån, vilket inte var det lättaste. Den är väl 42, 46 tum nånting, no idea! Brorsans som jag mer än gärna förvarar hemma hos mig ;) 
Fick ta en pall nedanför eftersom jag inte orkade lyfta armarna så mycket med det där jävla åbäket, haha. Sedan har jag flyttat lampan jag köpte av Saratill hörnet mitt emot, har tänkt ha den som taklampa då den räcker över halva rummet, men inte så smart att ha den i hörnet längst in då kanske ;)
Plus att jag har limmat fast benen på den lilla byrån jag har från farmor, bakbenen ramlade av hela tiden, få se om de sitter bättre nu, hade behövt slå i någon spik också...
Sedan har jag duschat (välbehövligt! blev lite svett av dom där satans möblerna) och nu ska jag fixa mig någon snabb mat innan jag drar till jobbet.

Har btw noppat ögonbrynen för första gången på säkert ett år, syns nog inte på bilden nedan och inte så mycket i verligheten heller, men jag har gjort det! Dock har jag tappat bort min bästa pincett så jag fick ta något dåligt åbäke, måste orka köpa en ny, får inte tag i dom där små hårstråna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback