Sluuut...

Helt trött efter att ha haft ungarna här, men allt gick bra som tur är, det var roligt! Behövde inte ringa Tina en enda gång, men de oroliga föräldrarna hörde av sig flera gånger igår kväll, hehe.
Det gick enkelt att lägga dem också, Nadja ville INTE sova när klockan var runt halv tio, men sen sa jag att vi skulle gå och vila lite, låg och pratade med henne en stund innan jag sa att jag skulle gå ned och gå ut med Winnie och komma alldelles strax, hon somnade som en stock ;)
Så jag och P beställde pizza och åt oss proppmätta, gött :) 

Imorrn får jag förmodligen kaningårdsbesök, och blir därmed 3 kaniner fattigare. Det är tjejen som haft sina honor här på lösdrift i vinter som kommer och hämtar sina, så då kommer jag bara ha 2 tanter kvar där inne, tomt ju! Ser inte fram emot när det är dags att skotta ur där lite senare i vår, sju kaniner har det ju gått där hela vintern, och ströbädd, bajs är det minsta man kan säga! Har fått lite burar av Sara som jag ska hämta i Mora när jag har tid, för just nu har jag inte lediga burfack för de två honorna som är kvar där. Helst vill jag ju ha sällskap till Cloetta som aldrig gått själv och inte ska avlas på också. Menmen, få se om Barbie får några ungar nu eller inte, annars får hon flytta in till Cloetta och leva det glada pensionärslivet :)
Så nu ska jag ut och skotta lite skit, sen ska jag hämta hö vid femtiden, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback