Borlänge!

Köpte hundmat, kattmat och kaninmat för 1100 igår, känns ju gött! Menmen, nu ska det räcka ett tag :) Ska köpa mer kaninmat idag, så de rackarna borde klara sig till en bit in i höst :) 
Nu ska jag ut och fixa transportbur, klippa Egios klor, sen duscha och äta frukost, sen iväg och hämta Camilla och mot Borlänge! Ska se om djurmagazinet har någon måttkopp till Winnies mat också, den jag tog sist i Karlstad klämde jag ju sönder på hemvägen :P
Sedan vill jag köpa någon present till älsklingen, för tada, han flyttar in i helgen! 1½ månad är väl lagom tid? Imorgon blir det lite inflyttningsfest/grillfest men förhoppningsvis ett gäng glada vänner, och ikväll kommer darlingen hem! Skulle ha målat klart klädkammarn också, men inte fått tummen ur än... Jaja, ska försöka flytta ut brorsans kartonger till boden iallafall, så vi får plats med Peter grejer. Mycket jag skulle ha gjort :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback