DA!

Ja just ja, la fram en galet förslag till gubben häromdagen. Vi har lyckats fixa så att vi har 2v semester samtidigt i sommar, och vi ska ju typ åka på tältsemester och göra massa töntiga grejer i Sverige typ, roadtrip!
Så i onsdags la jag fram förslaget att vi ska åka till Skåne, haha. Dels för att jag typ aldrig varit där, men också för att jag vill pierca mig! Ska fixa några dermal anchors! Typ 3 st, tycker de är snyggare om man har flera stycken. Vet dock inte var jag ska placera dem, nacken eller mellan tuttarna har jag funderat på... Men varför Skåne? Jo, för där finns ju missmaddis, http://missmaddis.com/ !
Skithärlig människa, och duktig piercare! Det kan väl inte bli bättre? Och min fina man gick med på förslaget (yay!), han tyckte att vi kunde åka över en sväng till Danmark när vi ändå är så långt ner i Sverige :) Och nu har jag hört med maddis, och hon verkar inte ha någon semester, perfekt!

Detta kommer bli bästa sommarn någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback