Helgen

Inte använt någon dator på hela helgen och därmed inte orkat uppdatera :) Men jag har haft en underbar myshelg med min fina man!
Liten update iaf:

TORSDAG
Var barnvakt åt Milton några timmar, vad glad för jag slapp byta bajsblöja! Den duktiga lilla pojken kissade bara :) Sedan jagade han katten, tuggade på kattens leksakskatt/boll, bet Winnie i öronen, vi sparkade boll med Winnie så han skrattade rakt ut (Jag höll i honom såklart, svårt att sparka när man precis lärt sig att ställa sig upp :P), kikade på kaninerna osv :) Sedan när Madde hämtat honom på matade jag kaniner och katt, duschade, packade, sminkade mig och drog till mami, där blev jag bjuden på fläsk! Gud så gött. Och kaffe såklart, så jag skulle orka köra vidare mot Karlstad. När jag äntligen kom fram och fick kramas och pussas så såg vi på film bara och myste :)


FREDAG
Tog det  lugnt på fredagen också, såg film när vi vaknade :) Sedan åkte vi till biltema och köpte delar till min bil (vad fan de nu heter de där delarna), sen in på Bergvik där Peter köpte sig en ny tröja, och så åt vi thaibuffe, sååå gott! Vårrullar måste vara nåt av det godaste som finns, åt säkert 20st :) Sedan var vi in på Skopunkten och köpte två par skor åt mig, så nu kanske jag kan se hyfsad ut i sommar!

Sedan åkte vi "hem", och jag sov middag, blev så  otroligt trött! Sedan åkte vi mot Grums på eftermiddan och grillade med Peters mammas familj. Väldigt trevliga och roliga människor! Sedan när vi kom hem så hade Peters lillasyster lagt till mig på Facebook ;) Sött!
Sedan, överraskande nog, såg vi på film!

LÖRDAG
På lördagen var vi ned på våxnäs till nåt ställe och köpte supergoda sallader, sen ner till nån strand med en fyr (kommer inte ihåg namnet) där man hade utsikt över hela Vänern, supervackert! Åt lunch där ute, lite blåsigt men ändå underbart! Naturreservat och underbar natur... 
Sedan var vi iväg och kikade på älsklingens finbil, Pontiac Trans Am! Hoppas att vi lyckas få upp den hit till crusingen, då blir det en fin bil med iallafall! Han tror dock inte att han hinner få den klar tills dess... Den var dock "lite" skitig och dammig nu.... Men ändå snygg!

Sedan var vi in till Karlstad och såg på bio, Let Me In! USA-versionen av Låt den rätte komma in. Den var underbar! Sedan var vi på en mongolisk restaurang och åt buffe, jag åt massa vårrullar såklart :)  Sedan gick vi en liten promenad vid Alsters herrgård, väldigt mysig dag! <3



SÖNDAG
På söndagen tog vi det mest lugnt, sedan åkte vi till Ica och handlade mat med Therese, sen hem och lagade maten, tacos, under tiden som T åkte till flygplatsen och hämtade Peters far med familj, sedan åt vi mat allihopa! Sedan satt vi och pratade med dem några timmar, åkte och tankade bilarna, sedan tillbaka och drack kaffe innan vi sa hejdå och åkte. Jag åkte hem till mamma först och hämtade Winnie och drack kaffe, sedan hem mot Vansbro. Halv ett kom jag äntligen hem! Det var en underbar helg med min fina man iallafall! Jag är så lycklig! Bjuder på en bild på min fina :) 


MÅNDAG
Hyfsat lugn måndag, har snickrat lite bur och håller på och tvättar för fullt nu när tvättmaskinen är på bra humör för en gångs skull. Tvättberget ska bort! Sedan fick jag present av exfrugan som hon köpt när hon var utomlands, en skorpion! Skitsnygg, tack älsklingstjejen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback