KM

Igår kväll var jag chaffis åt Peter, hans kompis David från Värmland som var på besök, och Erik. Dom var till Äppelbo och härjade :P Sedan åkte jag och hämtade dock, och vi satt och pratade en stund. 4 kom jag i säng, gick upp sju, duschade, packade kaniner och åkte mot KM i Milsbo :P 

Jag blev hejnöjd med min poäng! Unok fick inte följa med, dumjävel som anmälde honom trots att han fäller som en tok. Han ser hemsk ut! Dubbel päls på ryggen :P Så imorgon blir det en rejäl borsting!
Ska även städa ur tantboxen imorgon, om inte ryggen klagar för mycket efter att jag har kört bil långt idag. 
Felix fick 93,5 i A-klass, jag blev helnöjd! En helt okej poäng att stambokföra på om han av någon anledning inte skulle få högre, men han är inte färdigväxt så han kommer få både bättre typ och kropp, plus att han fäller, så en poäng till borde han kunna knipa tycker jag :)

Saga fick 93p, också helt okej. Men hon fäller också! Lyckades få bort alla vita hår ordentligt också :P Ingen kommentar denna gång iallafall.
Älvis poäng blev jag mest nöjd med! 91,5, haha. Dock har han ingen mellanfärg alls, hans färg är helkass, plus att han fäller som en tok och är helt tufsig i pälsen, jag trodde han skulle bli diskad :P 

Köpte 20 vattenautomater av en uppfödare som lagt ned sin uppfödning idag också. 415 inkl frakt för alla, jag är helnöjd :D Speciellt med tanke på att de kostar över 50spänn styck i nypris, de hade ju blivit tusen pix. Så nu längtar jag till våren då jag kan börja använda dem! Så smidigt när man inte ens behöver öppna burdörren eller ta loss några flaskor och skriva, bara lyfta på locket och hälla i vatten :)
Längtar även till våren då de ska byggas kaninstall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback