Workoholic

Det börjar kännas lite jobbigt nu, jobbade igår och idag, jobbar på två jobb imorgon, sammanlagt 12,5h. Sedan mån-fre varje dag, 9 pass på 8 dagar alltså! Fy fan.. Sedan på lördag så bär det av till Tierp, kl 5 på morgonkvisten så ska jag infinna mig hos Anna i Nås, där vi packar om och samåker därifrån, till kaninutställningen! En av de större på hela året, alltid lika kul att åka dit :)
Hoppas att Anna vill hinna med ett snabbt stopp på Djurmagazinet i Valbo på vägen hem, jag vill köpa alspån till råttorna! Dyrt, men jag vill prova :) Det luktar inget kiss och bajs av dem nu, men papperspelletsen har en lite unken doft på något vis, ja, de luktar papper helt enkelt. Så jag har tänk köra på alspån på hela botten och papperspellets i en toalåda :) 

Nu är de sags att sova, upp tidigt imorgon och jobba som sagt :/ 


Jag och Tila 

image descriptionimage description
Finaste Unok förut idag! Älskar den där skallen! Han och Elsa ska paras inom några dagar, de fick klorna klippta idag och Elsa flyttade från tanterna till en egen bur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback