Sick

Jag är sjuk, eller värre sjuk än vanligt. Förkyld, men med fibromyalgi blir ett vanlig förkylning ett helvete. Jag har konstant tryckande huvudvärk, som ibland bjuder till med blixthuvudvärk som känns som att någon kör en kniv i skallen. Värk på varje millimeter av kroppen, skakar när jag är uppe och går, men ibland har jag tur, för då domnar benen eller armarna bort istället! Nej fy, fibromyalgi skulle jag inte önska en enda människa på denna jord. Jag skulle göra vad som helst för att få vara helt frisk.
Tänkt vilken lycka att vakna upp en dag utan att ha ont någonstans alls... I wish!

Jaja, grababrna är här och håller på med taket. Har fått hem plattor nu, fyra pall! De håller på och fixa det sista nu innan de ska börja lägga plattorna. Tänk vad häftigt, skabbigaste huset på gatan kommer få det snyggaste taket!
Bild på mitt nya tak:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback