Virrpanna

Det var ju inte förra helgen det var dags, utan denna, såg jag när jag kikade i kalendern. jaja, tur för mig, jag trodde honorna gått tomma! Så NU är Heike på dag 30, och Tara på 29. 
Anna verkar också dräktig, hon är sur och låter som vanligt när hon är dräktig :P Så där hoppas vi på många blå mantlar, speciell någon fin som jag kan spara :) Mantel är ju en svår teckning, många fläckar och fält som ska vara rätt hit och dit, man kan ju tyvärr inte beställa hur ungarna ska se ut :P 

Nu håller jag på att göra kycklingsallad till lunch, eller ja, den är klar, bara pastan som ska svalna. Ska ut till kaninerna och greja en stund :) Har fått ut vattenautomaterna, så skönt! De har aldrig slut på vatten nu, räcker att fylla på en gång om dan :D 

Plattade håret och plockade ögonbrynen igår, första gången på evigheter! Kände mig lite kvinnlig för en gångs skull ;) Och så solade jag häromdan, ska börja försöka ta hand om mig själv lite bättre! 
Var på smärtföreläsning i Skönvik för 2v sedan, och insåg att allt hänger ju ihop, om man mår dåligt psykiskt så mår kroppen sämre, om kroppen mår dåligt så drar det ner psyket... Så om man lyckas må bra på något vis så mår man bättre överhuvudtaget :) 
Rätt så självklart egentligen, men man glömmer lätt bort det när man har ont dag ut och dag in, så ont i hela kroppen när man vaknar på morgonen att man inte orkar gå ur sängen på flera timmar... Så ja, jag ska börja ta hand om mig själv helt enkelt! Göra fler saker som JAG mår bra av :D



Kommentarer
Karro säger:

Låter bra att du ska börja ta hand om dig själv bättre, det förtjänar du! Ska också börja tänka mer på mig själv och göra sånt jag mår bra av, att lyssna till sig själv är nog det största och första steget mot ett bättre mående!

Puss och Kram!! //Rymdis

2012-03-27 | 00:49:53
evelina säger:

Hej!



Hittade din blogg när jag läste lite om rengöring med olja..



Undrar om du fortfarande skippar shampoo och rengör ansiktet emd olja? :)

2012-04-03 | 15:58:14
Bloggadress: http://www.nattstad.se/eevee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback