HEjja!

Som vanligt skriver jag typ aldrig, haha. Var något jag ville skriva ur mig härisist men det har jag glömt nu såklart.

Jag har iallafall slutat jobba och pluggar istället! Känns helt okej, inte kommit in i det helt men det blir nog bra!
Känns konstigt att ha ett "normalt" liv, där man kan vara ledig kvällar och helger... Jobbstressen har inte gått ur kroppen än, stressar fortfarande över när nästa jobbpass ska vara :P 
De drog ner personaltimmar på jobbet, och jag blev erbjuden 36%.. Så då tackade jag nej! Då pluggar jag hellre och får ut lika mycket pengar per månad.. Vart där i 5 år och att bara bli erbjuden 36% är ett skämt. Skönt att göra något annat också! Jobbat på macken ända sen jag tog studenten :) 

Har ingen bra bild (skriver på datorn, har typ alla på mobilen) så bjuder bara på en fin feministbild! 
Ska försöka börja skriva i bloggen igen, får se hur det går!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback