Slut

Puh, slut som människa. Gått 1,5 mil idag enligt stegräknaren! Jävlar vad mycket vardagsmotion man går miste om när man kör bil hela tiden!
Jag har inte tagit någon långpromenad idag ens. Gick typ 20 min med winnie imorse, sen till skolan, hem på lunchen och upp med winnie i skogen, också bara 20-30 min (då dog dessutom mobilen så den mätte inte allt), sen ner till skolan igen, till jobbet på fika och hem, sen ner till lokparken och träna. 

Med bil skulle jag ju bara ha gått.. 4-5 km? 

Jaja, trött som fan i benen, men känns nyttigt! 
Köpte kort på gymmet igår så nu kan jag simma och gymma hur mycket jag vill, skönt! Var och simmade igår em en sväng, men det var så många ungar som lekte och skvätte, även i simbanan så det blev inte så många längder. Skönt att sträcka ryggen lite iallafall!

Bjuder på lite bilder från idag! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback