Lina goes aggro.

Det är inte ofta jag blir sur. Iallafall inte sådär riktigt riktigt arg. Men idag lyckades Linn xD
Tur att jag inte blir sur så ofta, och att de går över snabbt. Tog en kvart typ så va det bra sen, haha!

Glömde skriva förut, att i fredags var jag och tog kort till ett leg, och var klar när klockan var 10 min i tre. Skyndade mig som fan till banken för att hinna lämna in skiten i tid, kom dit tre minuter i tre typ.
Men då var mina personbevis för gamla. Fyra och EN dag för gamla. Då blev jag sur.. Menmne. Idag kom det nya personbeviset! Så imorrn ska jag till banken och kirra leg..

Det märks att jag gått upp i vikt. Mina bröst har blivit större!  Tjoho! Igår när jag testade bhar passade alla perfekt, brösten såg skitstora ut, haha. Ändå var det 70b jag testade ;) Dock var jag för snål för att köpa nån..
Så nu vill jag gå upp några kilo till, höhö
Ändå hade jag gått ner ett halvkilo när jag var på gymmet i måndags, vägde bara 51,5. Jävla vikt, haha! Ge mig fett!

Kommentarer
Sändru säger:

Haha, vafan.. Tänk om en annan också fick bröst när man gick upp i vikt.. Men nädå, ska såklart sätta sig på magen :D

2008-12-05 | 21:59:25
Lina M säger:

Hahaha

2008-12-06 | 14:48:23
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback