Tjyvkommun

Haha, mamma ringde för en stund sen.
De har tydligen tagit den där Svartenbrant i Råda av alla ställen. Haha världens lilla skithåla. Jag gick låg- och mellanstadiet där och det var 100 elever i den skolan, och det var 1-6. I min klass när jag började så var vi tolv elever, om jag minns rätt. 3 var tjejer. Alla utom typ 3 elever var från min lilla by Sörby på 200 pers, haha.
Det var den enda skolan i hela byn. Nuförtiden är det en 60 elever bara tror jag.

Den enda affär som finns är en Ica Nära, och det var väl där de tog honom, för på nyheterna sa de bensinstation, och den affärn är enda stället på flera mils omkrets där man kan tanka. 
 
Haha, så nu kanske ni har en uppfattning om hur liten den där byn är. Smart ställe att gömma sig på egentligen, om de inte hade hittat honom då såklart...

Kommentarer
Johanna säger:

Trodde de tog homon på flygplatsen det har jag hört. jaja spela roland haha

2009-04-10 | 20:31:24
sanna ♥ säger:

Sjukt fin blogg (:

2009-04-11 | 13:06:25
Bloggadress: http://sannasrum.blogg.se/
Lina M säger:

Johanna: Jag hörde på nyheterna igår förmiddag att de tog honom vid en bensinstation i Råda, och det måste ju vara åhströms för de finns ju bara en bensinstation, haha.



Sanna: Tack!

2009-04-11 | 14:40:59
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback