Hemma

Kom nyss hem. Har varit nere på vårdcentralen, tänkte kolla om jag har urinvägsinfektion. Så såklart pissade jag direkt när jag gick upp som vanligt. Tänkte inte på att jag skulle dit heller.
Så inget kiss när jag var där, inte ens en droppe fick jag ut. Drack fyra muggar vatten. Satt till och med i väntrummet i en halvtimme i förhoppning om att det skulle komma nåt sen. Men icke. Totalstopp. Så fick med mig ett provrör så imorrn ska jag pissa i röret de första jag gör. Funderar dock på hur jag ska få i det i röret. Det är ju liksom 1½ cm tjockt liksom. Känns som att det blir kiss överallt. Tror inte jag har nån burk eller nåt jag kan ha det i heller. Jävla piss.
Intressant inlägg. Kissprat.


IDAG ska jag fixa bilder. Har tagit bilder men hade tänkt packa upp och ta nya. Snyggt med en massa flyttkartonger överallt. Men idag lovar jag dig bilder jinxlinda ;)


Jag och Linn hade nakenparty igår.  Drog för gardinerna och dansade runt nakna i lägenheten. Nyktra. Satt å retade karlar på msn. Kände mig lite taskig, men de kan dom ha!


EDIT: Träffade en söt shih-tzu valp på vägen hem. Hon var 13v gammal och bet i mina vantar.
Jag saknar min lilla Novellis.


Kommentarer
JinxLinda säger:

Yyeeey.. Tack fortsätter vänta otåligt

2009-02-19 | 13:02:12
Bloggadress: http://JinxLinda.wordpress.com
Tula säger:

Haha nej pisset kommer fanimej överallt när man pissar i ett sånt där rör eller va det heter xD så det blir piss på händerna .. Men du kan ju ha det i en platsmugg sen häva det i röret.. Men det blir väl ungefär samma sak .. Gött med varmt piss på händerna x)

2009-02-19 | 16:44:10
Bloggadress: http://flisan.wordpress.com
Lina M säger:

Men jag har inga plastmuggar :P

2009-02-19 | 20:27:58
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback