I Värmland

Nu är jag hemma i Värmland. Hade ju ändå inget annat för mig i veckan, då jag inte har nåt jobb inbokat, så då var de lika bra att åka hem till Värmland, så sparar jag lite matpengar ;)
Betty har både ätit mina matrester och legat och myst i mitt knä, hon saknar nog sin mamma :D
Gick och ropade på henne när jag kom hit, och då kom hon och sprang till min så jag kunde lyfta upp henne i min famn.  Gosegumman!



Vi betalade in till länsstyrelsen och skickade iväg papprerna i dag, så nu hoppas vi på att mamma blir godkäns handledare så fort som möjligt. Men Tomas sa att de där brukade gå jävligt snabbt, inte 5-7 veckor som du sa Johanna :P  Så vi hoppas! Dock tror jag de blir lite tjuvkörning nu under veckan..
Hade körlektion idag, och de gick skitbra tyckte jag! Tyckte det flöt på fint, och ja kände mig hyfsat säker hela tiden. Körde i 70 en bra stund tillochmed! Haha.

Pratade med kalleballe när jag kommit hit, och vi har planerat lite. Han ska komma och hälsa på mig på onsdag, så åker vi nog och hälsar på johanna och joline i hagfors, han skulle ändå in till apoteket trodde han. Min lilla älskade kalleballebus! Världens bästa killkompis. Dock så tröttnar vi på varann rätt snabbt, så vi kan bara umgås i några timmar, haha! Sedan ska han hjälpa mig och flytta nu i slutet av månaden hade vi tänkt. Få se hur vi lyckas trixa ihop det!

Ska försöka göra storstädning på burar någon dag när jag ändå är hemma. Försöka få ihop Sally och Ella kanske. Ska försöka fota alla kaniner iallafall! Klippa klor behövs nog säkerligen också... En kanindag behövs helt enkelt!
Nörd-Lina helt enkelt....

Kommentarer
Linn säger:

Vart är Wilma då?

2009-02-03 | 01:12:26
Bloggadress: http://mrsguldfisk.blogg.se/
Lina Moen säger:

Hon är också här, men hon är inte lika social som Betty :P

Hon har blivit skitsmal dock!

2009-02-03 | 11:32:47
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback