Nöjd!

Fyfan vad jag gillade att tvätta håret utan schampoo!

Det är jätteluftigt och härligt, mamma sa att det såg mycket tjockare ut (hon och Per kom för några timmar sedan)
Så det känns bara bra, detta ska jag definitivt fortsätta med. Återstår att se hur länge man tycker det håller sig rent.
Men jag brukar ju duscha och tvätta håret varannan dag i vanliga fall, så om det håller sig så länge är jag då nöjd.
Ansiktet känns bra fortfarande, blev inte alls flötigt/glansigt.

Fick papper igår både jag och mamma om att hon blivit godkänd som handledare åt mig, så vi tog oss en övningstur till OK förut. Och det kändes bra :)
Sedan när mamma fått lön får det väl bli en övningstur till Värmland. Och när jag fått lön så ska vi åka till både Karlstad (IKEA och Bergvik) och Borlänge (Åhlens, Lagerhaus osv.)
Men nu är det sovdags. Mor och bror har lagt sig, så det är väl lika bra.


Kommentarer
Linn säger:

Då vill jag hänga på till bergvik =) Har åxå "tvättat" håret nu, det luktade vinäger som fan av det efter men det försvann när det torkade =)

2009-02-11 | 23:57:13
Bloggadress: http://mrsguldfisk.blogg.se/
Lina Moen säger:

Oh, härligt! Jag hade varit lite orolig att de skulle lukta vinäger :)

2009-02-12 | 10:22:50
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback