Skillnad

Sitter och glor på "Doctors". En tjej satt och berättade i tvrutan för miljontals människor att hon brukar ha diarré flera dagar i sträck, och sedan är hon förstoppad flera dagar i sträck. Sedan sitter hon med där i "showen" och är jätteglad och stolt trots att vi nyss sett insidan av hennes ändtarm.
Och förut ut idag så var det en tjej som berättade att hon kände ett begär till att onanera flera gånger om dagen, hon kunde få orgasm upp till 15 ggr/dag.
Ofta någon i Sverige skulle sitta och berätta något sånt. Oavsett om de gällt bajsgrejen eller orgasmgrejen.
Vi svenskar är rätt stela.


Jag ska lägga upp lite bilder osv. från gårdagen snart, när jag orkar koppla ur internet. Men det kommer. Det kommer..

Kommentarer
ellen säger:

jag vet EN person som skulle berätta sånt, undrar just vem jag tänker på..*-)

2009-02-05 | 19:45:20
Lina Moen säger:

haha, no idea ;D

2009-02-05 | 21:14:28
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/
Lina Moen säger:

haha, no idea ;D

2009-02-05 | 21:17:57
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback