Äckel

Låg och halvsov igår kväll när det ringde.
Privat nummer.
Han frågade vad jag gjorde, och jag sa att jag sov. Sen frågade jag vem han var, fick till svar att det spelar ingen roll.
Jaha sa jag.
Sedan fick jag frågan om jag var kåt.
Jag sa nej och vem fan är det? Fick till svar igen "men det spelar väl ingen roll"
Jo de gör det sa jag, ska jag lägga på?
Jaha sa han då och la på.

Jag fattar liksom inte. Skulle jag bli kåt av att någon okänd ringer och frågar om jag är kåt?
Jag kan va rätt porrig och snuskig av mig, men med dom jag har sex med såklart. Blir då fanimej inte tänd av någon idiot som ringer och väcker mig och frågar om jag är kåt. Nej uschameja!

ÄCKEL!

Kommentarer
JinxLinda säger:

Praktiskt att ha skyddat nummer själv också ibland :D SLippa sånna där samtal

2009-03-20 | 12:22:06
Bloggadress: http://jinxlinda.wordpress.com
Lina M säger:

Ja, har funderat på at skaffa skyddat, är bara jag som heter precis Lina Moen i Sverige också..

2009-03-20 | 20:46:24
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback