Vanilj

Nu har jag lagt in lite bilder och grejs, både här och på fejjan. Är underbart väder ute, solen skiner som bara den. Dock blåser det lite, så jag sitter här vid fönstret och njuter av solen.
Igår var jag hem till Emma i några timmar och drack kaffe, pratade skit och busade en massa med Carl. Hehe, han stod på soffkanten fastän han inte fick, Emma sa till honom att gå ner men han stod kvar. Då sa jag att om han inte gick ner så tar jag med han hem till mig! Hans tod fortfarande kvar, så då tog jag honom och gick mot hallen, och vi vinkade hejdå till mamma Emma. Vi gick dock inte, stod och gömde oss för Emma ett tag bara.
Sedan gick jag hem vid femtiden för att Ellen skulle komma med mina vaniljcola som hon köpt åt mig <3
Fanns 2 burkar kvar på Ica Maxi i Borlänge, så hon köpte dom åt mig. Den ena ska dock brorsan ha. Min ska jag spara till ett tillfälle som behövs firas, till exempel när jag får körkort :D

Jag borde städa en massa, men har inte riktigt orken. Menmen, tror det börjar bli dax. Jobbar ju tors-sön, så det lär ju aldrig bli städat om jag inte gör det idag eller imorrn. Lycka till Lina!


Kommentarer
ellen säger:

Det fanns ju dock en massa förpackningar med 24 burkar i :D men de fanns bara två äckelcola lösa ;)

2009-03-17 | 15:56:31
Lina M säger:

Aha! Då ska jag fanimej åka dit när jag fått lön!

2009-03-17 | 16:13:14
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/
Anonym säger:

heting ^^

2009-03-17 | 22:34:27
San'Erligen säger:

^^

2009-03-17 | 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback