Smal!

Usch, jag sitter och fördriver min "sjuka" tid med att glo runt på youtube och kolla på musikvideos, och det slog mig vad in i helvete smal Lady Gaga har blivit, mot vad hon var i början när hon blev känd. Hennes bröst och former har ju försvunnit.. Fyfan, hon ser ju i stort sett ut som mig nu? Och jag är för jävla smal! Tro inget annat, jag är väldigt nöjd över min kropp, men jag skulle inte ha något emot att väga 5-10kilo mer, men har insett att det är i stort sett helt jävla omöjligt. Om jag ha tur så får jag mer vikt när jag kommer upp i medelåldern, runt 30-40, för då har pappas sida av släkten lagt på sig. Mammas sida av släkten är alltid smala, spelar ingen roll vad man äter. Och tro mig, jag har försökt gå upp i vikt. Nu har ju jag lite "konstig" uppfattning om detta med vikt, eller ja, tvärtemot vad alla andra tycker kan man väl säga, haha. Läs mer om detta i mitt gamla inlägg här, jag har i stort sett samma åsikter nu. 
Jaja, åter till Lady Gaga, smal! Tur att hon är i stort sett naken i sina videos, för man ser verkligen skillnaden.
Det är hemskt! Ännu en som trillat dit.. Jag tyckte hon var jävligt snygg innan, nu tycker jag inte alls att hon ser så kvinnlig ut. Sorgligt.
Normal:




Pinnsmal:



Nej, usch som sagt, hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och går upp igen. Om man jämför med Beyonce så, ja, man ser ju vem som har snyggast kropp helt enkelt. Men men, detta är vad jag tycker. Man ska ha lite former på kroppen! Nu har ju tyvärr inte jag den turen, jag får stå ut med den kropp alla andra vill ha och gå och vara avundsjuka på resten som har lite hälsosamma former, och stå ut med mitt BMI som är underviktigt.
Nej, nu fick jag lite ångest, nu måste jag släpa mig upp ur soffan och laga lite mat.

Ät människor, ät för fan!

Kommentarer
Tommy säger:

Ja äter ja äter :D

2010-04-11 | 14:18:32
Bloggadress: http://tommypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback