Tidig tisdag

Fyfan, man känner sig verkligen puckad när man går upp kl 6 en ledig dag, fyfan! Trött trött. Men vill man tvätta från sex från morgonen så får man skylla sig själv :P
Gårdagens statistik, över 40 läsare då med? Vafan, jag förstår inte riktigt Nästan dubbla antalet mot vanligt. Vad har jag gjort nu då? ;) 

Nej, nu vet jag inte vad jag ska hitta på. vad gör man 7 på morgonen? Äter frukost? Får satsa på det kanske. Jag ska i allafall ut och röka innan jag springer ned i tvättstugan igen. Härligt med en morgontrött hund, hon ligger fortfarande klubbad i sängen, har inte rört en fena sedan att jag gick upp. Skönt!

EDIT: Just ja, tog bort ett till FB-spel igår! Nu har jag bara två kvar, snart fri!

Kommentarer
Jinxan (JinxLinda) säger:

Det är inte säkert att det är fyrtio läsare på din blogg, det kan vara siduppdateringar också.

Kollar jag på en statistik gällande min blogg, så har jag cirka 50 besökare på en dag, ibland typ 10 och ibland 110 ;)

Men kollar jag på nästa statisksida (som jag litar lite mer på), så ser man att mitt max antal unika besökare ligger på 30+ något

2010-04-20 | 08:42:26
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg/
Lina säger:

Men det brukar ligga stabilt runt 20 läsare, det är det som känns så skumt :P

2010-04-20 | 08:51:49
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback