Hemma :)

Nu är vi hemma från kursen :) 
Tyckte det gick bra, tyckte Winnie var hyfsat fokuserad trots alla "störningar". Dock hade jag såklart glömt ta med extra hundgodis, hade bara det jag har i jackfickan vanligtvis, så det var lite tråkigt. Men jag fick ost av Madde, och det tyckte Winnie var väldigt gott, då blev hon nästan för ivrig, haha. 
Sedan fick ju ju tjusa med lite småttingar, mys! 

Min parfym hade kommit idag! så den var vi och hämtade ut på jobbet på hemvägen, så just nu luktar jag gott, mums!
Nej. Nu är det i stort sett mörkt ute så jag ska mata kaninerna medans jag ser litegrann iallafall. Måste skaffa pannlampa! Sådde solrosfrön idag, blev aldrig något igår, så om några dagar har kaninerna solrosskott att mumsa på :) 

Kommentarer
Madde säger:

Winnie och DU var kanon duktiga!

Antar att hon är ganska trött nu ;)

Det blir roligare för varje gång!



Vi ses nästa Onsdag! =)

2010-03-31 | 20:50:36
Lina säger:

Ja, lite trött är hon, men inte så mycket, hon är ju trots allt en collie :P Men hon slocknar väl snart gissar jag på :) Eller, ja, precis NU gick hon in i sovrummet, haha.



Osten funkade skitbra, hon blev nästan för ivrig, haha.



Ser fram emot nästa vecka!

2010-03-31 | 20:56:53
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback