Krypa i säng

Fick hoppa in och jobba de sista två timmarna på jobbet. Sedan krånglade en grej, så jag var inte på väg hem förrän 23. Sen skulle jag och Karro se New Moon, men jag hittade inte den jävla AV-sladden till dvd, förrän efter att jag letat överallt i varje jävla flyttlåda - då var den i en påse bredvid tvn såklart.
Jaja, nu har vi sett filmen och den var skitbra! Usch, tror jag blivit sådär fjortiskär i filmena som precis alla andra tjejer i Sverige, ska nog köpa böckerna också :D
Jaja, nu ska jag krypa i säng iallafall. Dagen blev mycket senare än vad jag tänkt.

Kommentarer
carola säger:

Tusen tack för att du ställde upp och jobbade. jag var verkligen helt förstörd. jag håller med om twillight filmerna, man blir fjortis på nytt =)

2010-03-22 | 22:32:51
Lina säger:

Det är lugnt, du vet att jag stället upp när de behövs :)

2010-03-23 | 07:01:00
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback