Matdags!

Nu har jag mat inne i ugnen. Inget avancerat. Hade en påse med klyftpotatis i frysen, så jag hällde upp några sådana på en plåt. Sedan hade jag två jättechampinjoner, så de skar jag i bitar och hävde på lite olja, salt och peppar, sedan tog jag vitlöksklyftor, delade på dem och la dem bland champinjonerna. Sedan hade jag en påse med wokgrönsaker, så de hällde jag på lite på plåten också, och sen in i ugnen! allt på samma plåt :) Inget avancerat om sagt, men tror de blir gott ändå :) Känns bra när den gamla hederliga fantasin slår till ibland, för det har det varit dåligt med på senare tid också!
Känns som att allt går bra nu och vindarna är med mig :)
Det är det som har känts dåligt nu efter att jag blivit sjuk, att man blir så sjukt orkeslös och omotiverad ibland, ja, som en liten depression eller vad man ska kalla det. Man går bara och mår dåligt, dåligt och dåligt.
Men nu som sagt, nu känns det skitbra! Tror helgen hjälpte till en hel del, det var så innihelvete roligt och trevligt! Jag är så jävla nöjd helt enkelt, så jävla NÖJD!
Hoppas att det dröjer länge tills nästa depp-period, eller att den aldrig kommer!
Lägger in bild på ena jättechampinjonen innan jag dissikerade den. Köpte dom för flera veckor sen, men de verkar ha hållt sig bra i kylskåpet, var inget fel på dem alls :D
Så här ser maten ut just nu. Inte riiktigt klar tycker jag, jag vill ha den lite mer bränd, det måste vara färg på maten!

Kommentarer
Karro säger:

åååå va gott det såg ut!

2010-03-02 | 21:13:38
Lina säger:

Du kände väl hur gott de luktade :D

2010-03-02 | 21:25:31
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback