Städning

Ska försöka få i mig lite mat/frukost/brunch eller vad fan man ska kalla det strax, sen ska jag städa som en galning innan jobbet! Sedan ska jag städa imorrn fm också, fyfan, det här stället har grott igen "lite" :P 
Sedan får jag ju finbesök imorgon :D ÅH, längtar som en tok! Vaknade imorse och trodde det var idag jag skulle få besök, blev helt knäckt när jag kom på att det var imorgon :P Menmen, bara en dag kvar!
Sen kan jag vara superglad ett tag till :) 

Nej, frukost och städning sa vi, dags att jag får tummen ur...

Kommentarer
Anonym säger:

Hade inte du pojkvän? Vem är han? Får man aldrig veta?

2011-04-19 | 11:29:09
Lina säger:

alla kanske inte vill vara publika och vara med i en blogg?

Dock är jag så jävla elak att jag hittat en ny karl, så det är honom jag skriver om nu.

2011-04-19 | 12:32:23
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/
En av dina kaninuppfödarvänner ;) säger:

tycker du gör helt rätt Lina, min make vill inte att jag skriver ut hans namn på tex fejjan, sånt måste man respektera

2011-04-19 | 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback