To the Anonym

Om du nu absolut är så intresserad av vem det är jag träffat nu så är det bara att ligga och lurpassa i mina buskar imorgon eftermiddag, för då kommer han hit, han ska bara jobba några timmar på morgonen innan han åker hem hit. Och nej, jag vill inte skriva ut hans namn nu, för vi träffades nu i helgen, så det känns faktiskt konstigt att kalla honom pojkvän redan nu? Men han är en helt jävla underbar man, ochd et vet jag säkert eftersom jag känt honom hela mitt liv. Eller ja, han är faktiskt ännu mer underbar än vad jag trodde han skulle vara! Vilken lyckträff va?

Så ja, jag ger dig en fin inbjudan att ligga och lurpassa i mina buskar om det nu är så jävla viktigt att veta vem det är. Om du vågar stå för vem du är så kan jag också berätta, men jag vill inte sitta och berätta publikt på en öppen blogg om vem jag träffar, han kanske inte vill inte vara med på någon jävla blogg? Och då ska han inte behöva det.  
Och nej, jag ska inte ens fråga honom om jag får lägga ut hans namn här i bloggen, för jag tycker inte det är nödvändigt helt enkelt.  Men jag kan berätta att det är ingen från kommunen, så han har inte knullat med varenda granne, kompis, arbetskamrat osv osv som alla andra äckliga karlar här i kommun har gjort.

Nej, jag tänker inte skriva något mer om detta nu innan jag vet vem du är som skriver, som sagt, skicka ett privat mail eller ring. Eller kommentera och jag låter bli att godkänna kommentaren helt enkelt.
Och oh ja, det är ju jävligt normalt att man ändrar status på Facebook typ dagen efter att man träffat någon, för Facebook är ju absolut den enda rätta verkligheten! Och om du nu vet att han står som singel på Facebook så vet du ju redan vem han är, varför är det då så jävla viktigt att jag ska skriva ut hans namn publikt på min blogg?
Och förresten, smart att skriva från samma ipnummer, det ser ju absolut inget "strange" ut! Ett tips är ju faktiskt att sitta på två olika datorer om du ska låtsas vara två olika människor, jisses. 

Nej, ha det bra och ta hand om dig vem du nu än är, hoppas du någon gång får chansen att bli lika glad och lycklig som jag är för tillfället, pusspuss!

Kommentarer
Camilla säger:

Herregud Lina...skit i å ens svara. Va fan har dom med å gö om du e ilag med nån lr inte? Inte ett jävla skit rent ut sagt!! Låt dom sitta å undra lr som sagt lägga sig i din buske..måste ju va nån som har ett jävla tråkigt liv iaf som har så fullt upp med å hålla koll på dig..va glad istället över att du har ett så spännande liv som alla vill veta allt om. Skulle de va nån vän till dig skulle dom våga fråga dig öppet,precis som jag törs :) Annars kan dom sitta där å undra...pööösss å kram min älskade vän. Ps: jag vet iaf vem de e å du e värd all kärlek å lycka du kan få ds: Å till den anonyme: han e SKITSNYGG!!!

2011-04-19 | 14:04:49
Anonym säger:

hahahah, så dåligt!!!



Du tror inte att det finns fler människor som kan sitta vid samma dator och påpeka dina lågstadiefasoner..

2011-04-19 | 14:38:46
Anonym säger:

Nej tänkte på Per, fast då var det väl tydligen slut då. Han fick ju pryda din blogg med bokstaven "P" isället för sitt namn. Fast det varade väl kanske inte så länge då tydligen. :) PUSSPUSS!

2011-04-19 | 14:40:56
Lina säger:

Lågstadiefasoner? Att inte vilja skriva ut ett namn på en publik blogg? Namn på en människa som kanske inte ens vill stå med på en publik blogg? När jag tycker att ni lika gärna kan fråga mig rakt ut? Men det är ju du/ni som inte vågar erkänna vem du/ni är, det tycker jag är fjantigt faktiskt.



Sedan tycker jag det är lite lågstadiefasoner när man inte kan skriva med stor bokstav i början på en mening och inte kan använda kommatecken. Varför inte bara skriva allt i en och samma kommentar om ni nu ändå sitter vid samma dator?



När man träffar någon i över ett halvår utan att få någon uppskattning alls, då lessnar man faktiskt till slut, sorgligt men sant. Men tyvärr är det ju alltid tjejen som blir "the bad guy", för dessa karlar inser ju alltid sina misstag för sent...

2011-04-19 | 14:59:40
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/
Carola säger:

ujujuj här är det hett värre :D jag är iaf dööööödligt nyfiken Lina så nu får du berätta för mig heheheh :D:D

2011-04-19 | 22:50:14
Bloggadress: http://www.123minsida.se/carolaknudsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback